دفتردل
دفتردل
نوشته شده در تاريخ شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, توسط من |

 

شبخوش

دلم میتپه/مثل وقتی که به یکی میخای بگی دوسش داری/

نه راه پس دارم نه پیش/قدم ها کند وکندترمیشه/اروم واهسته/اونقدرکه شاید گاهی قدمی برنداشتم/

بی صدا تغیرمیکنه، یه چیزی میشکنه/نمیدونم /نمیفهمم/نمیشنوم/نمیبینم/انگار ویران میشودچیزی/ انگارپوچ میشود/

.

.

.

.دلم راپس میزنم تابتوانم ببینم چه کسی نهفته درعمق وجودم؟

خدا میفهمم محکم دستموگرفتی  که گم نشم تواین زندگی/اما من مثل یه بچه شیطون وبازیگوش میمونم که  دوس داره تمام اطرافشونگاه کنه  ودوس داره ازاد دنبال هرچیزی بره/و نمیفهمه ک این بازیگوشی یعنی گم شدن/یعنی پیدانشدن دوباره/

یعنی بازم باخت

خدایا بهم بفهمون/این بازیگوشی روازم بگیر/نذار گم بشم/خدا شاید من بازیگوش باشم اما میدونم  بعداون بازیگوشی چه اینده ای درانتظارمه  پس بذاربه باورش هم برسم/هیچوقت رهام نکن

دل من چون اینست:

گاه میسوزد دلم ازدست دلم/  گاه چون شعله برافروخته دل

گاه ارام چوطفلی خوابست/ گاه چون لاله دلش سوخته دل

گاه چوابر بهاریس دلم/گاه چوهمرنگ شفق خون است دلم

من دلهره عجیبی حس میکنم/حس میکنم شیرینی لحظات باتوبودنرا/حس میکنم میخانم تورا/خاطرات اینده را/تجربه ات میکنم/

اما ازروزی تاریک میترسم از غاسق اذاوقب/از چیزای ندانسته ام میترسم/میترسم عشق وناکامی باهم درامیزند

خدای من چطور بازیچه شدم؟بازیچه قلب خود/گردابی دروجودم مرابه زیرمیکشد/مرابرهان/

درکوچه های تنگ وتاریک  ذهنم توراجستجومیکنم؟بگو که پیدایت میکنم؟؟؟؟؟؟؟/////نگذار این سرگردانی برمن چیره شود

خدایا به من بگوتاکجا باید پابرهنه برای یافتنت بروم؟به من بگو پیدایت کرده ام؟بگوکه راهم مستقیم است؟بگو طوفانی مراباخودنمیبرد؟بگو بنده ات شده ام؟بگو طوفانی درکارنیس؟

خدایا

.

.

. همیشه درتعجبم  چطورمیتوان توراشناخت؟من که هرچی پیش میروم انگار نرفته ام/چطور میتوان این نادیده را درک کرد؟چطور میتوان عاشق بود؟ همیشه ازتودرشگفت بوده ام/از محبتی که درتلخی هاو شیرینی هایت داشتی/

برایم بگو/به من بگو/برایم حرف بزن/از زمانی که اشتیاق وعشقی برایم داشتی/برایم از شبهایی بگو که منتظرم بودی ونیامدم/از دلتنگیهایت بگو/از غصه هایی که برایم خوردی/خدایا برایم ازعشقت بگو/از این محبت عجیب که دردل داری؟ بگو از مهربانیت/برایم از حرفهای دلت بگو/ بگو  عاشق کیست؟؟؟؟؟؟

بازم دوسدارم بگم اما یه ربع به یک نصفه شبه/شبخوش/

 



نظرات شما عزیزان:

aghil
ساعت23:47---8 اسفند 1390
اگه کسی می گه که برای تو می میره دروغ میگه!!! حقیقت رو کسی میگه که برای تو زندگی می کنه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: